BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Enskede Ridsällskap - ECPv4.9.2//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:Enskede Ridsällskap
X-ORIGINAL-URL:https://www.enskederidsallskap.se
X-WR-CALDESC:Händelser för Enskede Ridsällskap
BEGIN:VEVENT
DTSTART;VALUE=DATE:20231203
DTEND;VALUE=DATE:20231204
DTSTAMP:20260628T055100
CREATED:20231112T184818Z
LAST-MODIFIED:20231112T185125Z
UID:7431-1701561600-1701647999@www.enskederidsallskap.se
SUMMARY:Debutanthoppning 3 december
DESCRIPTION:Välkomna att anmäla er till debutanthoppning!\nDebutanthoppningen är framför allt för er som inte har tävlat förut och som vill testa på hur det kan gå till. \nTid och plats: Samling kl 13.30 i stora ridhuset\nHinderhöjd: 30 cm eller 50 cm\nKostnad: Ponny 450 kr (430 kr ponnyhyra\, 20 kr adminavgift)\, Häst 520 kr (500 kr hästhyra\, 20 kr adminavgift)\nCoach: Camilla Sunesson \nOBS! Läs noga igenom dessa regler innan du anmäler: \n\nOm du är under 18 år\, be din förälder/målsmanatt noga läsa igenom hela detta anslag\nRyttare ska ha TAGIT märke 2 (för 30 cm) och märke 3 (för 50 cm). Om man går i hoppgrupp gäller märke 2 även för 50 cm.\nRyttare ska ha godkänt av sin instruktöratt delta på vald ponny/häst och höjd\nMedlemsavgiften till klubben ska vara betald\nAlla juniorer ska rida med godkänd säkerhetsväst (Se Svenska Ridsportförbundet för vilken märkning som gäller). För alla gäller långärmat och sko med klack och chaps eller ridstövlar\nDet är obligatoriskt att vara med från samling till tävlingens slut dvs. tills alla har ridit och banan är bortplockad.\n\nAnmälan ska vara oss tillhanda senast söndag 26 november kl 18.00 och görs via mejl till tk.ers@hotmail.com. Skriv namn\, ridlärare\, vilket märke du tagit\, vilken höjd och ponny/häst du vill vara med på. Fråga din instruktör om godkännande att delta och på vilken/vilka ponnyer/hästar som är lämpliga för just dig.\nSkriv gärna fler alternativ då våra ponnys är populära och fler kan vilja vara med på samma. Vid flera intresseanmälningar på samma ponny/häst kommer lottning ske i samråd med ridskolan. \nBetalning görs via swish i två steg efter att deltagarlistan mailats ut\, mer information kommer i mailutskick med deltagarlistan. \nAvanmälan måste meddelas till tk.ers@hotmail.com.\nAvanmälan efter den 2 december kl. 12 återbetalas ej\, men måste ändå göras i Hippocrates samt meddelas till tk.ers@hotmail.com. \nRosetter kommer gå att köpa på plats för alla som deltar\, oavsett resultat\, för 40 kr. Betalning sker via swish. \nFramridning kommer ske i grupp i stora ridhuset under ledning av coach Camilla Sunesson. Camilla finns även med när man hoppar banan som stöttning. \nVi avslutar dagen med gemensam samling. \nHar du frågor om tävlingen\, kontakta Sara & Clara på tk.ers@hotmail.com.\nHar du frågor om hästarna\, kontakta ridskolan eller din instruktör \nHoppas vi ses den 3 december! \n
URL:https://www.enskederidsallskap.se/event/debutanthoppning-3-december/
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://www.enskederidsallskap.se/wp-content/uploads/2017/11/23825803_1920173741643410_1338877879_o-e1732018492848.jpg
END:VEVENT
END:VCALENDAR